Ulotka dotrze do wszystkich

druk ulotek

Obecnie spotkać je można na każdym kroku. Jedne nachalnie wciskane do ręki podczas spaceru, inne podrzucane pod drzwi, jeszcze inne wkładane do skrzynek. O czym mowa? O ulotkach reklamowych, które w dalszym ciągu są najczęściej używanym zabiegiem reklamowym. Nic w tym dziwnego. Jest to jeden z tańszych sposobów, który zapewnia szeroki dopływ informacji na temat produktu do potencjalnych klientów.

Co można reklamować za pomocą ulotki? Praktycznie wszystko. Począwszy od dużych supermarketów, które jednak od ulotki odchodzą ku gazetkom reklamowym, przez prywatne gabinety lekarskie, sklepy z odzieżą, akcesoriami dla zwierząt, apteki, restauracje, zakłady pogrzebowe – ulotka jest dobra dla wszystkich.

druk ulotek

Jako, że druk ulotek jest stosunkowo tani, ten środek reklamy jest jednym z najczęściej wybieranych przez przedsiębiorców.

W zależności od tego, jaki budżet przeznaczony jest na reklamę, można robić ulotki o rożnych kształtach i rozmiarach, na papierze lepszej lub gorszej jakości. Niektórzy decydują się na ulotki czarno białe, inni preferują kolorowe. Różni się również sposób dystrybucji takich materiałów reklamowych. Niektórzy wynajmują chętne dzieciaki, płacąc im kilka groszy za każdą ulotkę, lecz niestety muszą się liczyć z tym, że mogą oni najnormalniej zniszczyć materiały reklamowe i zainkasować pieniądze. Można spróbować na własną rękę kolportować ulotki jednak skoro rozwijasz interes to raczej nie masz czasu na bieganie po mieście i roznoszenia tysięcy ulotek. Kolejnym wyjściem jest zatrudnienie specjalnej firmy – ich ludzie roznoszą ulotki, a następnie jest to kontrolowane przez zwierzchników. Ty sam określasz im teren, na którym takie ulotki mają być rozprowadzone. Dzięki temu masz pewność, że informacja o twojej działalności dotarła do odpowiedniej liczby adresatów.

O czym warto pamiętać przy projektowaniu ulotki? O tym aby była ona czytelna, aby druk nie był zbyt wymyślny i aby nie przytłaczała zbyt dużą ilością treści. Dzięki czytelnemu projektowi potencjalni odbiorcy o wiele więcej z niej zapamiętają, a o to przecież w tym chodzi.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply