Jak reklamować własny warsztat samochodowy w Internecie?

    Jeżeli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej w świecie prowadzisz warsztat samochodowy, powinieneś starać się o bardzo dużą ilość klientów. Przecież utrzymanie firmy w Polsce jest wysokim kosztem, toteż należy zarabiać na siebie. No dobrze, lecz może koniec na dzisiaj z komunałami, przejdźmy do meritum…

    Świetna metoda reklamowania naprawy aut to na pewno obecność na Facebooku. Fanpage warsztatu samochodowego to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli okazję reklamować się praktycznie za free. Jeśli będziemy umieszczali ciekawe treści, do tego będziemy niezwłocznie odpowiadali na pytania internautów, pewnie będziemy popularni wśród kierowców z naszego miasta. Na dodatek kierowcy, którzy do tej pory nie korzystali z oferowanych przez nas usług, będą mieli większe zaufanie do naszej działalności. Będą wiedzieć, że nie mają tutaj do czynienia z nieznanymi mechanikami. Może nawet skończonymi partaczami, amatorami…

    Dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu na pewno Google. Wiadoma sprawa, że Google to na dzisiaj największa wyszukiwarka stron internetowych w większości krajów, także naturalnie u nas. AdWords powoduje, że witryna internetowa naszego zakładu będzie codziennie odwiedzana przez tych ludzi, którzy no przynajmniej w czystej teorii poszukują porządnego mechanika. Oczywiście za każdorazowe kliknięcie musimy zapłacić. Powinniśmy więc dbać o dobre konwersje!

    Jeżeli mowa o wyszukiwarkach, z całą pewnością pozycjonowanie również jest godne uwagi. To akurat jasne, że wejścia z wyszukiwarek stron internetowych są bezpłatne. Absolutnie nic nie musimy płacić. Jednakowoż trzeba mieć na uwadze, że usługa pozycjonowania – dobra usługa, jest sporym wydatkiem.

Autor reportażu: protape.pl

You must be logged in to post a comment Login